Tävling till den 29/10

Hej

Denna tävling tävlar du om att vinna ett porträtt på dig själv,eller vem som helst.
du får också om du vill
få hem den vinnande bilden på posten.

Allt du behöver göra är att skriva en liten motivering varför just du ska vinna!

Tävlingen avslutas Fredagen den 29 oktbober. 
vinnaren kontaktast via epost,så glöm inte att ange eposten :) 

PS: ett plus är också att länka tävlingen på din blogg, om du nu har en!
men det är inget måste.

Lycka till

AVSLUUTAD! 

Johanna

Jag är gärna med,skulle vara så himla fint att ha teckningen hängandes på väggen i mitt rum :)Länkar ocskå :)

Annika

Va roligt det måste man självklart vara med på!

Motivering;

Den hade passat perfekt på vår vägg och den hade uppskattats varje dag!

ida - foto & vardag

Hej! jag är självklart med! :D va kul med en sån tävling ;-)

min motivering: Jag skulle jättegärna vilja ha ett porträtt att hänga på min vägg, skulle vara jättekul om jag vann! kram

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: det hade vart rikitigt roligt, jag har haft en vän som målade av en bild. men vi blev ovänner innan och jag fick inte se, skulle jättegärna vilja ha en eller kunna se hur det blir! :)

Jennifer

Jag vill vara med. För att jag inte har något bra porträtt av mig själv hemma och skulle vilja ha det :) Du kanske vill följa varandra också? Kramis Jenn

Victoria- livet utan sin syster

Jag är verkligen med har varit med i en liknande tävling förut men vann inte då!:)

min motivering till varför jag skulle vilja vinna är för att jag skulle vilja ha en tecknad bild på min syster som man kan rama in och hänga upp på väggen, skulle verkligen vara jättekul om jag vann speciellt när det är 2år sen hon dog den 21oktober! :)

Ellika

Jag skulle vilja vinna för att dt vore kul att ha ett porträtt av sig sj av nån duktig konstnär :)

Anonym

Självkart är jag med! Superrolig tävling :D



Skrivit om tävlingen:

http://guccilicious.blogg.se/2011/october/tavling.html#comment

Malin

Jag är med! :D



Jag hade velat ha ett porträtt på mig och min pojkvän och ge till honom på våran 5-årsdag!! Det skulle vara så kul och en speciell present! :)

kram! / Malin

Emelie

Jag skulle vela ha en bild på mig och min katt, gud vad fint den hade suttit på min svarta vägg med vita/gråa ränder.. jag ångrar så jättemycke att jag inte har en blogg för då hade jag kunnat länka till dig och få större chans.

Jag förstår inte riktigt hur du ska få tag i bilden men annars så hittar du den här:



http://www.facebook.com/photo.php?fbid=219042421462595&set=a.145030178863820.20589.100000705155392&type=3&theater :DDD kram

Linda, mamma till Majken

Jag skulle vilja vinna åt min underbara lillasyster Jenny. Hon går just nu igenom en svår tid. Hon har blivit så många gånger besviken på folk & jag skulle vilja pigga upp henne med en självporträtt på henne, dessutom är hon jätte vacker & unik.



Har länkat om din tävling: http://matchukgirl.blogg.se/2011/october/tavling-hos-sacha.html



ha en bra kväll.

//Linda & Majken

Amanda

Gud ! Du är ju grymt duktig tjejen ! Skulle verkligen vilja ha ett fint porträtt på väggen hemma ! Skulle vara jättekul! Speciellt av nån som e så sjukt duktig !! :)

agnes ~ thulina .

Skulle mycket gärna vilja ha ett porträtt på min fina lilla pålle som sorgligt nog snart är förliten. Behöver verkligen ett minne!

dominika

jag är med! :D



länkar nt på bloggen för den ligger nere.. men den kanske startas upp snart, då länkar jag :)



min motivering:

hmm.. asså, det hade ju vatt grymt coolt att få ett självporträtt från någon så duktig.. & hur fräkt som helst att hänga upp på väggen liksom.. jag har varit med i tusen sånahär tävlingar.. men aldrig lyckats med min motivering :( så jag gör väl knappast det nu heller, men det hade varit GRYMT fräckt asså!! :D

sara

Jag vill jätte gärna vara med och tävla om ett porträtt av mig själv. Anledningen till varför jag vill vinna är för jag har inte haft bra självförtroende förens något år sedan.. jag har alltid klankat ner på mig själv.



Jag vill ha ett porträtt av mig själv mitt nya jag som ska hänga i mitt rum o påminna mig om att vara stark all the time. Även när inte allting går som det ska.



kram !

Sara

sara

http://clauzen.devote.se/blogs/13068163/taevla-du-med.htm



där har du ett inlägg om din tävling på min blogg :) kramar ha det bäst !

Johanna

Vill så klart delta!

Jag tycker att jag borde vinna eftersom jag nyss gått egenom en svår period i mitt liv och skulle vilja ha en teckning på mej själv som symboliserar att jag klarade det! Den skulle hänga på min vägg i hallen så att alla skulle se den! Ha det jätte bra!

fanny jönsson

sv; Självklart jag är jättegärna med ! :)



Jag tycker att just jag ska vinna för att jag tycker vill ha ett snyggt porträtt på just mig på just min vägg. Det vore jätteroligt ! :D

myy! [http://myyritzmann.blogg.se/]

om jag nu skulle vinna skulle jag vilja ha ett porträtt på min bror och mig :)

jag vill vinna för att min bror betyder allt för mig, han är min livskraft. Det är min storebror Robin som gör att jag står på båda benen idag. Utan honom skulle jag inte klara mig! En bild på honom och mig som jag skulle kunna ha på väggen, jag skulle vakna varje dag och kunna tänka hur bra allt är bara av att jag har honom.