TÄVLING / 31 / 12 / 2011






NU KAN DU VINNA ETT PORTRÄTT PÅ DIG ELLER, NÅGON ANNAN.. ALLT DU BEHÖVER GÖRA ÄR ATT KOMMENTERA DETTA INLÄGG... SKRIV EN MOTIVERIN VARFÖR DU VILL VINNA!


FÖR EXTRA CHANS SÅ:
- GILLA MIN SIDA PÅ FACEBOOK KLICKA HÄR
- SKRIV OM TÄVLING PÅ DIN BLOGG/FACEBOOK ELLER NÅGAN ANNAN SIDA DU ÄR MED PÅ
- FÖLJ MIG PÅ BLOGVIN/BLOGKEEN KLICKA HÄR OCH HÄR


TÄVLINGEN AVSLUTAS DEN 31/12 :)

jimlindeborg - du vet att du vill kolla

Jag är med, lägger till dig på BL och gillar din sida på facebook! :) kram

Agnes Eriksson

Jag är med. (Har gillat din facbook och din bloglovin)



För ett år sedan tapetserade jag om i mitt rum, har nu satt in möbler m.m. Men det saknas ngt på väggarna. Hittar inte rätt tavla, ett sånt här sjukt snyggt porträtt skulle vara perfekt :)

Kram <3

Elin

Jag är med :) lägger till dig på blogkeen :)

chanette

im sooooo on it



chanette svensson gillar dig på fb



jag skulle vilja få uppritat ett av de fotona på mig och min pojkvän som vi sen skulle andvänt som framsidan till våran bröllops inbjudningar.

ska gifta oss nästa år för han har friat

Malin ♡

Malin rebecca elf har gillar din blogg på facebook.



Här har jag länkat om din tävling: http://dayviews.com/Malinbecca/499726072/



Jag skulle vilja få ett avritat fota på mig som jag sen kan ge bort till min farmor. Så jag kan visa all min kärlek till henne. Hon är grymt stark som tar hand om sin sjuke man som har canser medans hon själv har canser i de stora delarna av kroppen.

Skulle vara så fint vid sjuksängen.



kramar :)

Sandra

Jag vill vinna! för det är grymt skoj att ha sånt hemma och den är grymt fint också! har ett när jag är liten så det hade vart skoj med ett när man vart större :D

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Jag vill vinna för att jag tycker det vore så himla skoj att bli avritad. Har försökt vara med i fler sånna tävlingar men har aldrig vunnit! :O