Aj Aj ont i örat!

hej hej har inte mått så bra dom senaste dagarna! vaknade flera gånger på natten av att jag inte kunde sova pga av så mycket lock i örat sen också att de gjorde ont.. känndes som ja hade fullt med vatten i örat för de rann ut som vatten

så vaknde klockan 1 ringde mamma o så åkte vi till vårdcentralen fick sita där i flera timmar o vänta! först kolla syster i örat skicka mig vidare till läkaren som just då hade fått in någon person i trafikolycka
gud de gjorde så ont när han tryckte in den där grejjen i örat och så drog ja bort huvud av reflex så sa han bara hörru smit inte nu haha

den där grejen är så obehaglig o få in i örat så vass å så långt in i örat
så nu har jag Öroninflamation och det gör jätte ont!!!! och jag hör typ ingenting och börjar få typ feber så nu ska jag ligga i sängen och knapra piller
Khangkheng´s ♥

ojdå, då får du krya på dig!

Khangkheng´s ♥

hehe ja okej, de är chill:)

M i z c a

Öroninflammation är inget vidare. Hade jag för ett tag sen och örat är inte helt bra ännu.



För något år sen sprack trumhinnorna på båda öronen samtidigt och fan, det gjorde ont.