Tävling avslutad och en ny tävling =)

Tävlingen är nu avslutad och vinnaren är Victoria Stort Grattis jag valde henne för hon ville ha ett porträtt av sin syster som gick bort för 2 år sen.
Det fanns så bra motiveringar att jag ville dra många vinnare så därför vill jag se ger andra som tävlade en tilll Chans att vinna, men denna gången behöver ni bara skriva ett inlägg " jag är med " så drar jag bara en vinnare ur kommentarfältet


vinnaren dras 12 november.
AVSLUTAD
fanny jönsson

sv; Jag är med igen :))

Cacci - En katastrof med glimten i ögat!

Kikar in och hoppas att allt är bra med dig! :)

Kram! ♥

dominika

jag är med :)

ida - foto & vardag

jag är med :)

Annika

sv ok

Jennifer

Jag är med igen :D

myy! [http://myyritzmann.blogg.se/]

jag är med igen, vill verkligen ha den där bilden! (:

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: okej :D!

viktoria

sv´jag är med :)

Veronica

Jag e med =)

Molly Boman

Jag är med! Kramar :)

Matilda

Jag är med! riktigt snygga bilder! :)

Felicia

Jag är med! :)

Caroline

jag är med! :)

Malin (L)

Jag är gärna med, lägger till dig på bloglovin också :) din blogg var rolig!!



kramar!

Mickan / My Life In My Words

Jag är gärna med ! :D